سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  از خرد تو را این باید که راه گمراهى‏ات را از راه رستگاریت ، نماید . [نهج البلاغه]
زنده ایم بابا ... چهارشنبه 87 خرداد 22 ساعت 4:24 عصر

                                                       باسم الله
ما هنوز زنده ایم و داریم امتحان میدیم.   نع ، یعنی امتحان میگیریم. هنوز داریم پوست بچه های مردم را جداسازی نموده و به برکت وجود بی برنامه گی در آموزش و پرورش معظم، ما تا اول تیر در خدمتیم. البته خدمت نوگلان باغ زندگی. ( این رو تازه یاد گرفتم). نمی دونم، شایدم اونا در خدمت ما هستند. بی خیال که کی در خدمت کیه ! مهم اینه که ما تا اول تیر امتحان داریم.
چی چی بی خیال!!!  من نمیدونم آخه وقتی ، از دو ماه قبل میان و برنامه ی امتحان نهایی رو تکثیر می کنند و به مدارس اعلام می کنند و طبیعتا مدارس هم بر اون اساس ، خب وقتی میبینند که برای روز 16 خرداد که میان تعطیلی هست، امتحان گذاشته شده، اونم امتحان رسمی و کشوریی مثل نهایی، مدارس هم به همون دلیل میان و امتحان داخلی برای اون روز میذارن و .....
اونوقت این میشه که الان شده. یوهویی برف میاد  مدارس تعطیل میشه و امتحانات میرسه به اول تیر..... راستی برف اومد دیگه؟؟؟!!! آخه فقط برف هست که بی خبر باعث تعطیلیا میشه دیگه!! بگذریم و بمونه که حرفش رو نزنم ، بهتره.
روزهای آخر اردیبهشت، فکر می کردم که کیی مدارس تعطیل میشه تا ما راحت بشیم از دست بچه ها( ببخشینم بچه ها، خب خستمون یود از دستتون) حالا چه زود جای خالیشون تو مدرسه نشون میده. با اینکه هنوز یه روز در میون میان و امتحان میدن و میرن، اما جاشون خالیه.
راستی ، با وجود کلاس های فوق العاده ای که بعضی دبیرا برای جوجه مون بصورت اختصاصی گذاشتن، اساسی امتحاناش رو خراب کرده. چطور میشه بهش کمک کرد؟؟ امسال کمک بشه، سالهای بعد چی؟؟!!
نمیدونم نظر شما در مورد تحقیقاتی که بعضی دبیرا به بچه ها میدن ، چیه؟؟ مثل تحقیقی که دبیرای ورزش به بچه های معاف از ورزش میدن. یا دبیرای دینی به بچه ها برای بالا رفتن نمره میدن. یا اخیرا هم مد شده و میبینیم که اکثر دبیران بزرگوار به بچه ها تحقیق میدن.
اگه تحقیق و پژوهش زیر نظر دبیر راهنما انجام بشه، خب خوبه. اما این مدل تحقیقات چند خاصیت داره. یکی اینکه بهانه برا رفتن به اینترنت و کافی نت و .... برای جمع آوری مطلب به وفور یافت می گردد....دوم اینکه، یه مقدار جیب بابا ها که سنگین شده، برای تایپ و تکثیر و این حرفا، سبک میشه....سوم اینکه، مامانای بزرگوار یه کم تو این هوای مطلوب!! به دنبال کارهای اولیه، شایدم آخریه ی این تحقیقات می روند. ...چهارم اینکه، بچه ها نمره مفت میگیرند.....پنجم اینکه، فایل های خالی از اوراق معاون مدرسه، پر میشه از تحقیقاتی که قرار نیست کسی به دنبالش بیاد...
بازم بگم؟؟؟

ته نوشت:
چهره ی بعضی از بچه های مردودی سال قبل که، امسال هم اول بودند و نجنبیدند، انقدر مضطربه که نمیدونم چی بگم. حالا فکر کنین تو این وانفسا، بابا و مامان این دختر گل، بخواهند از هم جدا هم بشوند.
طفلی شاگردمون.  

شما چی میگین؟؟
امروز بازرس از گروههای آموزشی برای بازبینی اوراق یکی از دروس اومده بودند. یه ایراد اساسی تو تصحیح ورقه به همکارمون گرفتن. میدونین چی بود؟؟
می گفتن که این دبیر بزرگوار تموم 75/19 ها رو با ارفاق بیست کرده. نباید این کار رو بکنه و باید بین این نمره و بیست، تفاوت باشه.
خیلی فکر کردم. نمیدونم. شما چی فکر میکنین ، حق با کیه؟؟.... بازرس؟؟... همکارمون؟؟... شاگرد؟؟... هیچکدام؟؟

                                             یا رب نظر تو بر نگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ