• وبلاگ : نوشته هاي يك ناظم
  • يادداشت : مشترك مورد نظر تو مدرسه است
  • نظرات : 5 خصوصي ، 67 عمومي
  • ساعت ویکتوریا

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     
    (2)در هر حال بنده قبل از پاسخگويي نسبت به نقد شما پاره اي سوالات پيرامون آزمون فوق الذکردارم که با روشن شدن پاسخها از جانب شما بهتر مي توان به گفتگو نشست.
    1-منبع آزمون مذکور کدام کتاب بود؟2-نويسنده اش کيست؟3-ميزان آشنايي و احاطه نويسنده بر موضوع کتاب؟4-منابع و ماخذ کتاب فوق الذکر؟5-جايگاه کتاب و نويسنده کتاب در ميان علوم و عالمان ديني؟6-علت انتخاب اين کتاب به عنوان منبع آزمون؟7-آيا طراح، سوالاتي خارج از مباحث کتاب مطرح نموده است؟8-سوالات واجد چه وصفي بوده اند که عنوان توهين به نبي يافته اند؟9-واکنش جامعه ديني به سوالات چگونه بوده است؟10-واکنش شما؟11-علل و ريشه هاي اين پديده؟12-راهکار شما در جهت پيشگيري از بروز چنين پيشامدهايي چيست؟
    پاسخ شما به سوالات فوق موجب بسط ذهن بنده در جهت پاسخگويي به نقدهاي شما خواهد شد!
    ضمنا کلامتان در آن وبلاگ در خصوص جناب دکتر مهاجراني زيبنده و شايسته نبود!! که در اين باب نيز مي توان به بحث نشست.
    پاسخ

    سيره نبوي با نويسندگي آقاي طباطبايي.با احاطه خوب بر مطلب (البته آزمون ما در تهران با يک سيره نبوي ديگه برگزار شد و اون براي شهرستانهاي استان تهران بود)و جايگاهي والا در ميان نويسندگان که البته بايد دلايل انتخاب را از مسئولش سئوال بفرمائيد. و طرح سئوال در قالب مطالب بوده که البته در طرح سئوال وقتي ربط برداشته ميشه ممکنه چيز هجوي از آب در بياد.سئوالات را من ديده ام اما جهت عدم اشاعه از ذکر نمونه معذورم. واکنش جامعه ديني رو خودتون ديديد و واکنش من هم .... حدس ميزنم که ميدانم دنبال چه چيزي هستيد.علل و ريشه ها را اگر وزير اطلاعات بودم هم پاسخ نميدادم به شما ولي طراح اعلام نموده که قصدي نداشته .(البته بيجا نموده) راهکار را من نبايد ارائه بدم و بهتره وزير ارائه بده.شما لطف داريد و پاسخ به طور کامل در اين مقوله نمي گنجيد.در خصوص دکتر مهاجراني هم باز هم هم شما پاسخ من را ميدانيد و هم من جواب شما رو و اگر تا صبح هم بحث کنيم چيزي تغيير نميکنه (واضح و روشن است) و ايشون حتي آقاي خاتمي رو هم کلافه کردند.بسيار منت گذارديد که تشريف آورديد.ممنون