• وبلاگ : نوشته هاي يك ناظم
  • يادداشت : ميلاد انوارو سايه منتظر
  • نظرات : 7 خصوصي ، 26 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    سلام خانم ناظم

    اول اينکه ببخشيد به خاطر اينکه نشد جواب سوالتون را بدم دليل اولش اين بود که من اون زمان واقعا وقتش را نداشتم و ديلي دوم اينکه ديدم شما از اون شخص تعريف کردي و نخواستم رابطه وبلاگيتون به هم بخوره. چون ديدم شما که اردو نبوديد حالا من چطوري به شما ثابت کنم اون داره دروغ ميگه؟ به خاطر همين دلايل نتونستم جوابتونو بدم. البته الآن ديدم که شما هم انگار فهميدين قضيه چي بوده.

    و اما در مورد پست اخيرتون. من مي گم نميشه اينطور نمره داد چون مشغوليت هاي افراد در اين آزمون مورد توجه قرار نگرفته. ببينيد به هر حال فرقه بين من که دانشجو ام . هزار تا گرفتاري هم دارم.پول اينترنت و خط تلفن هم که جاي خود داره . فرقه بين من با اوني که هر روز صبح که مياد سر کار اينترنت مفتي براش فراهمه و تا ساعت 2 وقت داره هم به همه سر بزنه هم مشتري براي خودش جمع کنه. البته اين کار في نفسه اشکالي نداره – به غير از استفاده از بيت المال- اما خوب اين يه فرصته که همه از اون بر خوردار نيستن.

    يه چيز ديگه هم در مورد خودم. من از اونايي ام که مطلب را کاملا مي خونم + چند تا پست قبليش که نرسيدم بيام! حالا نمره ام چنده؟

    پاسخ

    سلام: من اصلا مطلبي دال بر دفاع از اين بنده خدا زدم؟ منتهي عادت ندارم تا به عينه خودم مطلبي و نخوندم قضاوت کنم. و محض اطلاع خدمتتون بگم که تا حالا حتي يه دفعه هم من به اون وبلاگ سر نزدم. فقط در پست قبل يه اشاره کلي به کل اين مطالب کردم. ممنون از شما که مطالب و کامل ميخونيد . من اجازه همچين جسارتي برا نمره دادن به خودم نميدم.