• وبلاگ : نوشته هاي يك ناظم
  • يادداشت : امروز من سيلي خوردم.....
  • نظرات : 16 خصوصي ، 64 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    خانم ناظم سلام و عرض ادب و احترام بنده را پذيرا باشيد. من هم نمي دونم كي مقصره اما فكر مي كنم مجموعه عواملي در ايجاد اين وضعيت دل آزار سهيم باشند.

    انسان موجودي اجتماعي است و بسياري از رفتارهايش در ارتباط با اجتماع شكل مي گيرد و از آن تاثير مي پذيرد.خانواده نخستين محيط اجتماعي است كه در شكل گيري شخصيت شخص تاثير به سزايي دارد. در ما نحن فيه مي بينيم كه مادر مينا به عنوان نزديكترين شخص به وي چنين واكنشي نشان مي دهد.!

    مدرسه و همسالان محيط هاي ديگري هستند كه در صورت ايفاي مثبت نقششان شايد ما شاهد چنين واقعه اسفباري نبوديم!

    حكومت و فضاي آرماني اي كه در پي بسط آن در جامعه است و ابزارهايي كه بدين منظور انتخاب مي نمايد؛رسانه هاي گروهي؛ فهم از آموزه هاي ديني و اخلاقي ؛چگونگي ارضاي اميال جنسي و... نيز به نوبه خود سهيم هستند كه بسطش مجالي ديگر مي طلبد.

    ذكر اين نكته ضروريست كه درست است كه اتفاق ناگواري رخ داده وليك برخوردهايي كه نسبت به آن مي شود بايد سنجيده و اصولي باشد نكند كه با واكنشهاي غير اصولي فاجعه اي عظيمتر رخ دهد.

    خانم ناظم وقتتان را صرف يافت مقصر نكنيد بلكه مينا را به جامعه و آرامش بازگردانيد قبل ار آنكه ...

    در خصوص انتقادتان نيز در مجالي مناسبتر به بحث مي نشينيم.موفق باشيد

    پاسخ

    سلام و عرض ارادت و خوش آمديد من و بپذيريد.تموم فرمايشاتون در مورد اون بچه کاملا صحيح است. آفرين دقيقا شما مطلبي رو فرمودين که تا اينجا منتظر بودم و اونم نحوه برخورد بعد از اين با اين دختر هست. انتقاد نبود فقط ارائه نظري و گذري بود.ميرسم خدمتتون.سلامت باشيد.