سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  هیچ کس نزد خداوند ـ عزّوجلّ ـ، دشمن تر ازکسی نیست که نسبت به عبادتش تکبّر می ورزد و از درخواستآنچه نزد اوست، تن می زند . [امام باقر علیه السلام]
تابستون و ... پنج شنبه 87 مرداد 3 ساعت 11:59 عصر
                                             بسم الله الرحمن الرحیم

خب...مممممم.... فکر کنم که، یه خانم ناظم که تابستونم خودش رو درگیر میکنه و وبلاگشم دیر به دیر می نویسه و به دوستاشم سر نمی زنه و .... به هیچ دردی نمیخوره!!!
تازشم الان که دارم اینارو مینویسم از خجالت ....مممم چی باید بگم اینجا؟؟ از خجالت چی؟؟ هیچی .همون از خجالت نمیتونم به وبلاگ دوستان نگاه کنم . از شوخی گذشته، من رو ببخشین و بذارید به حساب گرفتاری. از گرفتاری گذشته باور کنین دلم نمیخواد که الکی فقط بنویسم. آخه میدونین تابستون مطلب خاصی نیست. همه اش ثبت نامه و شلوخ و پلوخ.
باور کنین گاهی صبح که میریم مدرسه مردم قبل از ما ایستادن و خب مثلا بهمون هرچی دلشون بخواد میگن که مثلا چرا از 7 صبح مدرسه رو باز نمیکنیم. خلاصه از همون 8 صبح که میریم ثبت نام و کارای متفرقه و یه وقت میبینیم که شد یک ظهر. تازشم مثلا قراره که تابستون ساعت 12 مدرسه تعطیلش بشه.. . بمونه..

شما فکر میکنین اگه یه مدیری جلوی اداره بایسته و خب با بعضی سیاست های اشتباه مخالفت کنه، چی میشه؟؟!! هیچی... فقط از هر بهونه ای استفاده میشه تا اون مدیر رو ....
بی خیال. خدا کنه که کسی از منطقمون اینجا رو نخونه. اونوقتشم باید خودم رو کشته داشته باشم.
یه مشکلی تو این مدت ثبت نام داشتیم. نمیدونم تو پست های قبل گفتم یا نه؟؟!!
تو قوانین آموزش و پرورش هست که، یعنی از قوانین نظام سالی واحدیه که اگر دانش آموزی مردود بشه، خب حتما اینم میدونین که مردودی فقط در سال اول هست. خلاصه اگه دانش آموزی مردود بشه، قانون این اجازه رو داده بهش که بره بزرگسال و بشینه سال دوم و اون واحدهایی رو که کسر آورده همراه با واحدهای سال دوم بگذرونه. خب. تا اینجاش رو داشته باشین.
حالا اگه این دانش آموز موفق بشه و قبول بشه در سال دوم، قانون میگه که میتونه برگرده به روزانه و کنار بچه ها بشینه.
نمیدونم چقدر تونستم جا بندازم و مشکل رو بگم. دانش آموزی که میره بزرگسال، خب کلا خیلی تغییر در ظاهر و رفتار و کردار پیدا میکنه. البته این شامل تموم بچه هایی که میرن بزرگسال نمیشه. اما خیلی از بچه ها رو ما دیدیم که تغییرات ظاهری و اخلاقی بزرگی پیدا میکنند. نمیدونم شما چی میگین؟ اما من اصلا صلاح نمیبینم بازگشت این قبیل بچه ها رو به جمع دانش آموزان روزانه.
اداره به دانش آموزانی با ظاهر یک خانم بزرگ این مجوز رو میده و برگه میده که به روزانه بیان. من صلاح نمیدونم. خب هر کسی نظری داره. نمیدونم نظر شما چیه؟؟ این مدت درگیر چند مورد مشابه به این شکل بودیم.

تازشم هنوز هست
مجری طرح اقتصادی رییس جمهور مدرسه ها هستند. مدرسه ما یکی از مجریان این طرحه. به مدت یک ماه از 8 صبح تا 8 شب تو مدرسه ها باید فرم ها رو از اولیا بگیرند و .....
البته نکته ی مهمش اینه که من ... ممممم ....
نچ تو این طرح شرکت نکردم و بقول دوستان دو درش کردم. 

                                                           یا رب نظر تو برنگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ