سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  آنکه در خردسالی بپرسد، در بزرگسالی پاسخ دهد . [امام علی علیه السلام]
هستیم و میسازیم !!!! یکشنبه 87 شهریور 10 ساعت 7:33 عصر
                                                    باسمه
هستیم و هستیم و هستیم ....... حالا به چه شکل و در چه حال !!!!  بمونه ....
روزهای سختی رو داریم می گذرونیم. تموم شکل ظاهری مدرسه بهم ریخته شده. نقاشی و بنایی و پنهون کردن سیم کشی ها و جابجائی های جدید و ... خلاصه همه چی زیر و رو و بقولی کن فیکونه. و تموم این ها هم تبعات ...... ممممم و این حرفا هست. در کنار تموم این مشکلات کاری و سختی هایی که میکشیم ، تو اون وانفسا ثبت نام ها رو هم اضافه کنین. تازه برگزاری امتحانات شهریور هم هست . نمی دونم چرا باید انقدر تو شهریور کار کنیم که وقتی مهر بیاد از خستگی جون حتی نفس کشیدن هم نداشته باشیم!!!؟؟؟
نمی دونم چرا این مرام بد و این فرهنگ غلط متاسفانه تو جامعه ی ما جا افتاده .... آهان باز از وسط حرف زدم. ببخشین. بذارید اینطور بگم که چرا  وقتی مسئولیت انجام کاری بهمون سپرده میشه ، اول کاری که میکنیم اینه که افراد قبل و تموم زحماتی رو که کشیده شده نفی میکنیم؟؟!!!
چرا برای زحماتی که دیگران می کشند ارزش قائل نیستیم؟ میدونین دلم برا همکارام  میسوزه. . .
نچ دلم برا خودمون میسوزه. یعنی برای خودمم میسوزه. تو پست قبل گفتم که مدیر عوض شده. همه میدونن که مدرسه ای که در طول نه ماه نصف روز حدودا بالای 500 دانش آموز تو اون مکان تردد دارن و خب سال قبل هم نقاشی شده، خب کثیف میشه در طول سال و شهریور ماه در تموم مدارس ماه نظافته. مدیر عوض شده و از روز اولی که کادر جدید اومدن هر روز شنونده ی انواع حرفای گله آمیز در خصوص کثیف بودن مدرسه و بد بودن بچه ها مون و ..... خلاصه همه چی میگن بدون توجه به این مطلب که من نمیدونم اونهایی که جای اینها به اون مکان قبلی اینا رفتن ، اونا چی میگن در مورد اینا !!!!!

تذکر جات
اینم بگم و .... نچ نمیرم که هنوز خیلی حرف هست
امیدوارم مسئولین و متولیان امور فرهنگ دینی ، در خصوص اون بنده ی خدایی که قرآن را به اون شکل خونده و با احساسات دینی مردم بازی کرده یه تصمیم اساسی بگیرند. من بعنوان یک مسلمان این عمل رو محکوم میکنم.

و اما الکتک
بزرگواری از من در خصوص کتک و تنبیه بدنی سئوال کرده بودن. اول عذر من رو بپذیرن که دارم  با تاخیر پاسخ میدم.
من بهیچ عنوان با تنبیه بدنی موافق نیستم و این رو کار آمد نمیدونم و اصلا هم از عواقب روحی و روانی و جسمی این عمل نیز غافل نیستم. اما شرایطی رو هم که پیش آوردن قبول ندارم. انقدر تو بوق و کرنا کردن که این شده یه عامل سوء استفاده و تا جایی که خبر دارم حتی بودن بچه های خلافکاری که از این حربه سوء استفاده کرده و مسئولین یه مدرسه رو با تهمت زدن کتک به دادگاه و مراجع اداری کشونده اند. البته در انتها بدلیل نداشتن شاهد بر صحبت کذب خودشون محکوم شده اند. بنظر من همون تو بخشنامه ها و جلسات این نکته تذکر داده بشه کافیه و نیازی به اینهمه هوچی گری و جنجال نیست. یه معلم اونم خصوصا تو مدارس ابتدایی مثل یه مادر میمونه . ممکنه اونم عصبانی بشه و ..... البته اصلا تائید نمیکنم اما بازی با حیثیت افراد رو هم دوست ندارم.
بازم تاکید میکنم بهیچوجه من الوجوه تنبیه بدنی رو از جانب یک معلم قبول نداشته و کار آمد نمیدونم.
تازشم اینم تو پرانتز داشته باشین که بنظر من (( بابا ها و مامانا هم حق ندارن جوجه های گلشون رو تنبیه کنن)) اووووخ اینم بگم بازم تو پرانتز(( راستی با این شرایط فعلی خصوصا تو دبیرستانا ، اگه کتکمون نزنن... خوبه ها ))

در گوشی خصوصی
شاید برم از این مدرسه. نمیدونم چه کنم. گیج گیجم. دلم میخواد برم و همکارا نمیذارن. نمیدونم چه کنم؟

این دیگه آخرشه
میشه تو سحرا و افطارای ماه رمضون منو دعا کنین؟؟

                                                                       یارب نظر تو بر نگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ