سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  دوست داشتن اولیای خداوند متعال، واجب است . همچنین، دشمنی با دشمنان خدا و بیزاری از آنان وپیشوایانشان، واجب است . [امام رضا علیه السلام]
همه چی از همه جا شنبه 88 اردیبهشت 5 ساعت 12:0 صبح

                                                         باسمه
میشه ببخشین دیرکردم رو ؟؟؟
باور کنین این مریضی که یه ماه من رو درگیر کرد و به دنبالش امتحانات مستمر و بعدشم .... همین دیگه. اینا همش بهانه هست. خودم میدونم و باید زودتر از این مینوشتم.
امتحانات مستمر رو داریم برگزار می کنیم و خیلی گرفتاریم. دقیقا مثل امتحانات پایانی داره برگزار میشه و این یه عالمه وقتمون رو گرفته. بچه ها خیلی کلافه اند. خصوصا پایه سوم. اصلا دلشون نمیخواست امتحانات هماهنگ برگزار بشه. از خدا که پنهون نیست از شما هم پنهان نباشه که منم زیاد موافق این امتحانات هماهنگ نبودم.
بعضی از همکارای بزرگوار رحم نکرده و نمیدونم با بچه ها لج میکنن یا با خودشون؟ بچه ها از یه طرف درگیر خوندن درسها برای امتحان هستن و از طرف دیگه دبیرا درس که میدن میگن ازتون میپرسیم. بچه ها هم ظرفیتاشون کم و از طرف دیگه هم فکر کنم ایام عید زیاد درس نخوندن و حالا سرگیجه گرفتن که چی کنن؟ یه روز بعضی از بچه های سوم با سرو صدا و بهم ریختن مدرسه سعی در لغو امتحانات و یا تغیر برنامه امتحانی داشتن... بی خیال. خیلی دردسر کشیدیم.

بعد از عید بچه ها همه یه جوریشونه. نمیدونم چشونه. انگار همه چی بهم ریخته.
یادتونه اونی که خیلی اذیت میکرد و از هفته اول مهر همه رو درگیر کارهاش کرده بود؟ اوهوم اون بالاخره پرونده گرفت و رفت. اخبار خوبی ازش به گوش نمیرسه و خیلی نگران و ناراحتشم.

همیشه با بچه ها بنا رو گذاشتم رو صداقت و ازشون میخوام که اگه سئوالی میکنم راست جواب بدن تا من هم بتونم ببخشمشون. چند روز پیش یکی از بچه ها سر جریان موبایل خیلی با اعصابم بازی کرد و آخرش هم مشخص شد که دروغ میگه. مامانش موافق اومدنش به مدرسه نیست و میگه فایده نداره.
اون دختر که مادرش خارجی بود رو یادتونه؟ اونم به اینجا رسیده که امسال رو بی خیال بشه و سال بعد دوباره بخونه.. . به به     به به .. خیلی اخبار خوبی دارم همه رو هم دارم یه جا میگم !!!!

چند روز قبل سر یه مطلب خیلی بحث شد. معمولا از طرف روابط عمومی مدرسه، زنگ های تفریح موسیقی با بلندگو پخش میشه. چند وقت بود که بچه ها میومدن و میخواستن که براشون از این نوارهای جدید مجاز رو بذاریم و خصوصا نوار جدید ....... (نچ نمگم. اخه تبلیغات میشه ) ما هم هماهنگ کردیم و براشون پخش میکردیم. خب عکس العمل بچه ها تو این شرایط مشخصه. یه حالت شاد بهشون دست میداد و سر حال میشدن.

چند روز پیش دیدم که دیگه اون موسقی پخش نمیشه و یکی از این آهنگهای بقول بچه ها یاهاهاهاهایی داره پخش میشه و بچه ها هم غر غر میکنن و میگن خانوم اینا غمناکه خاموش کنین. از روابط عمومی پیگیر شدم و دیدم که انگار یه بنده خدایی  انقلت وارد کرده و .....

خلاصه کلی بحث شد و اون بنده خدا عقیده داشت که پخش این نوارها تموم زحمات اوشون !!!!  رو در جهت راهنمائی بچه ها هدر داده و باعث انحراف بچه ها میشه !!!
توروخدا باورتون میشه؟ من که کاملا مخالفم و  حدا وکیلی وقتی شادی بچه ها رو تو زنگ تفریح میبینم و متوجه دلشاد شدن بچه ها میشم نمیتونم این حرفهای بیخود رو قبول کنم . خلاصه بحث شد و خب معلومه که کی حرفش مورد قبول واقع شد و ....بله. موسیقی مطلوب بچه ها مجددا پخش میشود.

راستی به نظر شما این خیلی زشت نیست که یه دختر موهاش رو دو سانتی کوتاه کنه؟ و سفیدی کف سرش مثل پسرها مشخص بشه؟....ایییییش....
خب من چی بگم آخه!!!

                                                           یا رب نظر تو بر نگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ