سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  هرگاه مؤمن خود را از دنیا خالی کند، والا گردد وشیرینی دوستیِ خدا را دریابد و از نظر اهل دنیا، گویی دیوانه به شمار آید؛ حال آن که شیرینیِ دوستی خدا، با آن مردم درآمیخته است و در نتیجه، به غیر از او نمی پردازند.با خودم را از دل هایشان برخواهم کَند . [امام صادق علیه السلام]
هستم ... اگر چه نیستم سه شنبه 92 اسفند 13 ساعت 11:17 صبح

سلامی به بلندای تمامی طلوع های آفتابی که گذشت و نیومدم ... اما بیادتون بودم.

سلام دوستان خوبم. نمیدونم چی شد که امروز اومدم . بی تعارف بگم خیال نداشتم دیگه بیام و بنویسم. نمیتونم حسم رو بگم. تا حالا شده حضور یک غریبه تو خونه بهتون احساس نا امنی القاء کنه؟ خب همون ....  اینجا رو خیلی دوستش داشتم و دارم اما خب این محیط امن متاسفانه برام دیگه امن نیست و دقیقا حس ِ همون حضور ِ نا محرم بهم احساس نا امنی میده و نمیتونم راحت باشم.. چون احساس راحتی ندارم نمیتونم مثل قبل بنویسم.
کماکان درگیر همون موضوعات تو مدرسه هستیم و میگذرونیم ؛ شاید هم با شرایط بدتر چون یه مثال هست که میگه روز بروز دریغ از دیروز و من میگم سال به سال دریغ از پارسال:دی

اومدم پیشاپیش عید رو تبریک بگم و  بگم خیلی دوستتون دارم و شاید نیام اما  بیاد تک تکتون هستم و کماکان زنده ام و خانووم ناظم ِ خودتون هستم :دی

*شقایق جان دلم شور میزنه تو کجایی خانوم؟

*دوستتون دارم و هستم ...هر چند که علی الظاهر نیستم ..

                      کی شعر تر انگیزد خاطر که حزین باشد ...

                                                                          یا رب نظر تو برنگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ