سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  شناخت خداوند برترین دانش است . [امام علی علیه السلام]
ما هستیم و مدرسه هم هست هنوز چهارشنبه 91 شهریور 22 ساعت 9:20 عصر

یا رب

خب خیلی وقتها سعی میکنی بگی هستی اما واقعیت اینه که نیستی ...

یه سلام بلند بالا به تمامی دوستای خوبم. دوستان خوبی که حتی در نبودن خانوم ناظم هم باز فراموشش نکردن. یک سال میشه که ننوشتم اما خب همیشه یادتون هستم. از وقایع این یک سال اگه بخوام براتون بگم خب مثنوی و هفتاد من و از این حرفهاست پس میگذریم و بمونه برای وقتش که نمیدونم کیی میرسه.

نزدیک مهر شده و از همین الان بوی مدرسه و مهر و حس میکنم و گوشم پر از صدای بچه هاست. جالبه که دیروز به یکی از دوستان همکار میگفتم که نزدیک مهر که میشه من اضطراب میگیرم چه برسه به بچه ها ترسیدم...

* امسال هم کماکان مثل پارسال روزهای پنجشنبه تعطیل هست و ما فرهنگیان و دانش آموزان و خانواده هاشون دعا به جون باعث و بانی این امر میکنیم. نمیدونم نمایندگانی که به این مطلب انقلت وارد میکنن چرا نمیان یه نظر سنجی داشته باشن از ماها . در تموم سال گذشته به قول دوستان میشد بازدهی مثبت این کار رو در درس و رفتار بچه ها مشاهده کرد ... جناب نمایندگان برید خوب شید تو رو خدا و انقدر به این مطلب گیر ندید بلبلبلو

* دو روز قبل یه ماشین آب اومد و نمای ساختمون مدرسه رو از بیرون با آب فشار قوی شستشو داد.. برام جالب بود همینجور که این آب که بعد از رسیدن به دیوارای کثیف و آلوده و خاک آلود میرسید اون نقطه رو تمیز میکرد و آب آلوده از دیوارا میومد پایین. با خودم فکر میکردم که کاش میشد این آب رو گرفت از بالای شهر تا پایین شهر رو باهاش شست ..کاش میشد خیلی چیزها رو با این آب شستشو داد و برد ....

* قبول شدگان کنکور رو که اعلام کردن خیلی برام جالب بود. فعلا که بچه ها برای دانشگاه آزاد خیلی خوب قبول شدند و امید داریم که برای دانشگاه سراسری هم به همین خوبی قبول بشن. جالب بود برام دیدن رتبه های زیر 100 در بین بچه ها آفرین..

* من در سال گذشته چند بار اومدم اینجا و نوشتم اما برای ارسال دچار مشکل شدم..حقیقتا از وقتی شکل پارسی بلاگ عوض شد من دچار مشکلم تا حالا برای ارسال مطلب. الانم نمیدونم این مطلب ارسال بشه یا نه و اگه ارسال نشه با تموم علاقه ای که به اینجا دارم؛ بعید نمیدونم مجبور به کوچ بشم ... جالبه که وقتی این صفحه رو باز کردم تیتر مطلبی که بار قبل میخواستم ارسال کنم و نشد اون بالا هست هنوز ... خب مشکل خانوم ناظم بیچاره رو درمان کنین مسئولین پارسی بلاگ خسته کننده

* راستی یادم باشه یه روز براتون اینجا در خصوص مدارس ایرانی خارج از کشور بگم ...شوخی

* این رو بدونین چه باشم و چه نباشم کماکان دوستتون دارم دوست داشتن

                                                                                           یا رب نظر تو برنگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ