سفارش تبلیغ
صبا ویژن
صفحه اصلی | ایمیل من | من در یاهـو | شناسنامه من  RSS  «بی گمان ابراهیم (خود به تنهایی) امتی مطیع خداوند وپاکدین بود و از مشرکان نبود .»، روایت شده است که وی آموزگار نیکی ها بود . [در تفسیر سخن خدای متعال]
مدارس دومینویی !!! یکشنبه 87 شهریور 3 ساعت 9:0 عصر

                                                 باسمک اللهم
چیه بابا چرا اینقده با من دعواتونه؟؟!!!.... خب میگم ... صبر کنین همه چی رو میگم.
تازشم این مهمه که حالم خوبه !! ... درسته؟؟ خوووووب حالا که این مهمه، پس بی خیال میشیم و تازشم اگه دعوام نکنین میگم که یه عالمه اتفاقات مهم!!!  شده تو مدرسمون .... اوخ نععع تو منطقمون ....( چه همه نقطه و علامت سئوال و علامت تعجب!!!!......)
نمیدونم کدوم مسئول محترم منورالفکر! نابغه ای! اومده تو منطقه ی ما طرح یه بازی رو داده. اوهوم درست گفتم، بازی. انقده هم بازیش جالبه که ما الان همه مون این ریختیمونه  .... تو پرانتز ننوشته بگم که فکر کنم خودشونم همین ریختیشونه الان.
در یک اقدام ضربتی منطقه ی ما اومده و طرح چرخش تعدادی از مدیران مدارس رو اجرا کرده. البته نه در مورد تمام مدارس. بلکه یک تعداد هم از مدارس دخترانه و هم پسرانه رو اومدن و مدیرانش رو چرخوندن . . . افتاد؟؟؟ مثلا مدیر (الف) از مدرسه ی (الف) رفته برای مدرسه ی (ب) و مدیر (ب) از مدرسه ی ( ب ) رفته برای مدرسه ی (ج) و مدیر (ج) از مدرسه ی( ج ) رفته برای مدرسه ی( د ) ...... اووووووووخ  فکر کنم افتاد.
با سیستم دومینویی که در مدیریت اداری ما حاکمه و به هیچ عنوان نمیتوان منکر وجود این سیستم شد ، فکر کنم متوجه ی شرایط موجود در مدارسی که چرخش مدیر درش صورت گرفته شده باشین. البته گفته میشه که اداره تذکر داده که به هیچ عنوان تعویض کادر و نیرو صورت نگیره، اما ...نچ .... خب نچ دیگه. مثلا من خودم وقتی فکر میکنم میبینم که کادر و انتخاب کادر حق مسلم مدیره. اگر مدیر کادر رو عوض نکنه ، خب قطعا داره با معاون و دفتردار و .... که خب هیچ شناختی هم در موردشون نداره کار میکنه و قطعا این باعث عدم دلگرمی اون مدیر به کار میشه و از اونطرف هم اگر تعویض کنن، چند مشکل عدیده داره. مدیر که عوض شده و جدیده، خووووووب؟؟؟ اونوقت کادر هم عوض شدن و جدیدن و اونوقت کسی نیست که آشنا به محیط و همکاران بخش آموزشی و بچه ها و غیره باشه.... (تا میام توضیح بدم، خودم این ریختیم میشه، وای به حال شما).
برای یک مدرسه و تسریع رشد آموزشی در مدرسه و اجرای برنامه های موفق آموزشی شناخت معاون و کادر بر روی بچه ها و حتی همکاران کادر آموزشی بسیار بسیار مهمه.
از اونطرف هم تعویض مدیر و چرخش مدیر گفته میشه که در مدارسی صورت گرفته که ضعف وجود داشته. من نمیفهمم اگر اعتقاد دارن که ضعف بوده و اون مدیر ضعیف بوده، پس به درد جای دیگه هم نمیخوره.
در هر حال نمی دونم، مثلا الان اداره فکر میکنه که واقعا مشکلی از سیستم آموزشی منطقمون حل شده؟؟ من که فکر نمیکنم.

ادامه التحریر
مدرسه ی ما هم جزء مدارسی بوده که چرخش مدیر درش صورت گرفته ...

اینم داشته باشین
نمیدونم بگم خوشبختانه یا  لا خوشبختانه....مممممم..... ( من سر جامم  ) 

دلتنگجات
تازشم دلم برا مدیرمون تنگ میشه. مطمئنم.  

تشکر جاااااات
ممنونم. از تموم عزیزانی که محبت کردن و برام تو نوشته ی قبل کامنت دادن و نگران بودن و دعفام کردن و خلاصه ....شکرا....
تازشم هواشناسی میگه که آب و هوای تموم نقاط هوایی شده و نشده .....خووووووبه خوبه. پس اونوقتشم دیگه دعفام نکنین.

تذکر
بزرگواری که نوشته بودین من جواب ایمیلتون رو ندادم، من رو ببخشین.  ایمیلی از شما به دستم نرسیده و بعدشم آدرسی از ایمیل خودتون هم ندادین که اگه ایمیل شما رسیده بود من جواب بدم.

                                                  یا رب نظر تو بر نگردد.


 
متن فوق توسط خانم ناظم نوشته شده است | نظر دیگران(نظر)


 لیست کل یادداشت های این وبلاگ